Вчимося вчитися

 

                  7 грудня

1)Матем.- ст.39-41, сам.опрацюв.-ст.38,42. Тренув.вправи у тоненькому зошиті 2 на ст.6.

2)Укр.м.- ст.43-45. Проаналізувати помилки, відпрацювати елементи та букви, які були неправильно написані. Тренувальні вправи у тоненькому зошиті 1 з укр.мови на ст.5

3)Читання-ст.46-49.


       

 29 листопада

1)ЯПС-ст.18-21(виконували послідовно всі завдання, вчили правила).

2)Математика-ст.7-10. Самостійне опрацювання-ст.10,завд.14; ст.11-великі перегони. Тоненький зошит 1 з математики (тиждень 9-12)- ст.3.



26 листопада

1)ЯПС(тиждень 9)-ст.55-58;                                                                                                

ЯПС (тиждень 10)-ст.3-6(№6,7,8-самост.опрацювання; №13-чит. на швидкість).                       

Повторити слова Гімну (1 куплет та приспів).

 

2) Читання-ст.65-66, відпрацювання ( це означає читати по 5 разів)  завд. 7 ,9, 11, 13.                 

Для тих, хто слабо читає ще відпрацьовувати читання складів на ст.64,№4,5.

 

3) Математика-ст.59-63, правила знати -№2,6,8,11. Тоненький зошит 2 з математики для тренувальних вправ(тиждень 9-12) відпрацьовуємо вивчені цифри(ст.1,2).

 


25 листопада

1)ЯПС-ст.46-47(№12-чит. на швидкість), ст.51-54, знати правила в рамочці та тлумачний словничок; завд. 13 (вивчити слова Гімну, 1 куплет та приспів).

2) Читання-ст.40-41, відпрацювання  завд.7 ,8 ,9, 11, 13, 14. 

3) Укр.мова-ст.48-50, сам.опрацювання-ст.50,завд.10, правило знати -завд.9. Тоненький зошит 1 з укр.мови для тренувальних вправ(тиждень 9-12) відпрацьовуємо вивчені букви та з'єднання(ст.2).


23 листопада 

1)ЯПС-ст.18-21, ст.19, завд. 4 (написати свою адресу  на конверті та намалювати марку за зразком попередньої вправи, пишемо друкованими літерами).

2) Читання-ст.15-17, відпрацювання  завд.7 ,8 ,9, 11, 13.

 3)Укр.мова-ст.12-14, сам.опрацювання-ст.14, завд.11; правило знати на ст.14,завд.10. Тоненький зошит 1 з укр.мови для тренувальних вправ(тиждень 9-12) відпрацьовуємо вивчені букви та з'єднання на ст.1. 


19 листопада

1)ЯПС-ст.48-51, 59-62 виконували всі завдання за темою.

 Хвилинка партнерства (ст.51, №15). Спробувати намалювати герб своєї родини (за бажанням).

2)Українська мова-на ст. 55-58.

3)Математика-на ст. 63-67(працювали аналогічно попередньому уроку).

У понеділок діти  приносять  "Кошик досягнень".   

 Починаємо працювати у друкованому зошиті (тиждень 9), зошиті для творчих завдань 9-12 та тоненьких зошитах 9-12. Прошу в тоненьких зошитах не писати наперед, бо попередні роботи дітей показали, що не було ретельного вивчення зразків елементів букв, з'єднань. Спочатку вивчимо в класі, попрацюємо разом, а потім будемо тренуватись (сторінки для тренувань буду писати на блозі).



18 листопада

1)Працювали тиждень 8 

Українська мова-на ст. 45-47.

Писали елементи літер та літери ха, же

Повторювали  правила на ст. 45,№ 3, ст.47, №11. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Запам'ятовували написання слів (ст.45, №5), записували їх під диктування вчителя та перевіряли.

2)Читання-на ст. 52-54.

Самостійне опрацювання -

повторити правило- №9;

тренувальні вправи-№10,№11;

№13(читати 5 разів казку);

№14(переглянути мультфільм, знайти речення про переглянуте, підкреслити їх та переказати, "озвучити" мультфільм. 

3)ЯПС(Математика)-на ст. 37-41.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання, знак "плюс" (+ ), компоненти дії додавання 

( перший доданок, другий доданок, сума).

Повторили натуральні числа:1,2,3,4...

Повторили дію віднімання, знак "мінус" (- ), компоненти дії віднімання 

( зменшуване, від'ємник, різниця).

 Писали цифри: 1, 2, 3, 4 ,5.

Повторили таблицю додавання числа 2, ст.38,№7. Вивчили таблицю віднімання числа 2.(Треба знати)

Розв'язували задачі, приклади з "віконечками".
Правила в рамочках вчили, повторюємо або вчимо, якщо не запам'ятав.

Геометричний матеріал- на ст.40, №18 знаходимо у зошиті для творчих завдань.

"Великі перегони"-самостійно обчислювали та порівнювали числа ,ст.41.Якщо в роботі у дитини є помилки,то потрібно зробити роботу над помилками (зверху написати правильний результат.

4)Перевірила та роздала тоненький зошит 1 з української мови для тренувальних вправ до тижнів 5-8.

Прошу разом з дитиною продивитись кожну сторінку, почитати поради, відпрацювати правильне написання букв та з'єднань( за зразком).

Якщо у дитини був запис:"Молодець! Видно,що старався! Гарна робота!",то давала овочі та фрукти. Якщо було: "Добре. Вже краще", "Непогано", то давала фішку. Якщо немає винагороди-треба відпрацьовувати зразки в чернетці.



17 листопада

1)Працювали тиждень 8 

ЯПС-на ст. 29-35.

2)Читання-на ст. 42-44.

Самостійне опрацювання -

№11(читати 5 разів казку);

№13(переглянути мультфільм, знайти речення про переглянуте,підкреслити їх та переказати, "озвучити" мультфільм; 

№14(розфарбувати-можна й олівцями).

3)Математика-на ст. 24-28.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання, знак "плюс" (+ ), компоненти дії додавання 

( перший доданок, другий доданок, сума).

Вивчили натуральні числа:1,2,3,4...

Вивчили дію віднімання, знак "мінус" (- ), компоненти дії віднімання 

( зменшуване, від'ємник, різниця).

 Писали цифри: 1, 2, 3, 4 ,5.

Повторили таблицю додавання числа 1, ст.25,№9. Вивчили таблицю віднімання числа 1.(Треба знати)

Розв'язували задачі, приклади з "віконечками".
Правила в рамочках вчили, повторюємо або вчимо, якщо не запам'ятав.

Геометричний матеріал- на ст.27, №18 полічити кількість чотирикутників у зошиті для творчих завдань.
Новий вид роботи-"Великі перегони",виконували завдання на час самостійно,ст.28.



16 листопада

1)Працювали тиждень 8 

ЯПС-на ст. 20-21(№1-6).

Самостійно опрацювати завдання Читайлика на ст.22-23

2)Читання-на ст. 12-15.

Самостійно опрацювати №13,№15.

3)Українська мова-на ст. 16-19.

Самостійно опрацювати №14,№15. Повторити правило на ст.19,№13.

Зошит 1 для тренувальних вправ до тижнів 5-8 (відпрацьовувати зразки на ст.6).

4)Перевірила та роздала тоненький зошит 1 з математики для тренувальних вправ до тижнів 5-8.

Прошу разом з дитиною продивитись кожну сторінку, почитати поради, відпрацювати правильне написання цифр( за зразком).

Якщо у дитини був запис:"Молодець! Видно,що старався! Гарна робота!",то давала овочі та фрукти. Якщо було: "Добре. Вже краще", "Непогано", то давала фішку. Якщо немає винагороди-тренуватись у чернетці.

Не побачила цього зошита на перевірці у таких учнів: 
Ведмідь Д., Заболотній О., Квашук А., Кіпа М., Клепа М.,Колесник Д., Кравченко Є., Назаренко Г., Сандул Є., Скиба С., Хомяков Д., Щербаков С..Чекаю на перевірку.
Не всі здали тиждень 7.

Мистецтво-взяти пластилін, дощечку.

 


15 листопада

1)Працювали тиждень 8 

ЯПС-на ст. 3-4(№1-6).

Самостійно опрацювати завдання Читайлика на ст.5-6

2)Математика- на ст.7-10.

Самостійне опрацювання ст.11

3) Перевірила та роздала діткам друкований зошит (тиждень 5). 

Прошу разом з дитиною продивитись кожну сторінку, почитати поради, виправити недоліки і працювати далі з урахуванням цих порад.

Якщо у дитини був запис:"Молодець! Видно,що старався! Гарна робота!",то давала овочі та фрукти. Якщо було: "Добре. Вже краще", то давала фішку.

4)Завтра здати на перевірку тільки тиждень 7.




13 жовтня

1)Працювали на ст. 53-56.

Писали елементи літер та літери ша, це, ща

Повторювали  правила на ст. 53,№ 3, ст.55, №8. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Запам'ятовували написання слів (ст.53, №4), записували їх під диктування вчителя.

Штрихували цапа.

2) На ст.57-60.

Відпрацьовували читання № 5, 8, 10,  11, 12, 13. 

Вчилися переказувати казку, озвучували мультфільм.

Хто читає гарно, той читає текст повністю не менше п'яти разів.

Хто читає слабо, той читає частину тексту (два перших абзаци).

Читати треба щодня.

3 ) Роздала зошит 2 з математики  та укр.мови для тренувальних вправ. В них працюємо до 22 жовтня. Здаємо на перевірку 25 жовтня. Але не всі ще здали зошит 1  на перевірку вчителю.  Хто хворіє, можна прийти та взяти зошити 2  у чергової. Я віднесла.

4)На ст.69-72. Виконували послідовно завдання за зошитом. Ребуси самостійно опрацювати, ст.72.





13 жовтня

1)Працювали на ст. 53-56.

Писали елементи літер та літери ша, це, ща

Повторювали  правила на ст. 53,№ 3, ст.55, №8. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Запам'ятовували написання слів (ст.53, №4), записували їх під диктування вчителя.

Штрихували цапа.

2) На ст.57-60.

Відпрацьовували читання № 5, 8, 10,  11, 12, 13. 

Вчилися переказувати казку, озвучували мультфільм.

Хто читає гарно, той читає текст повністю не менше п'яти разів.

Хто читає слабо, той читає частину тексту (два перших абзаци).

Читати треба щодня.

3 ) Роздала зошит 2 з математики  та укр.мови для тренувальних вправ. В них працюємо до 22 жовтня. Здаємо на перевірку 25 жовтня. Але не всі ще здали зошит 1  на перевірку вчителю.  Хто хворіє, можна прийти та взяти зошити 2  у чергової. Я віднесла.

4)На ст.69-72. Виконували послідовно завдання за зошитом. Ребуси самостійно опрацювати, ст.72.






12 жовтня

1)Працювали на ст. 42-44.

Писали елементи літер та літери че, и, йот

Вивчили  правило на ст. 43,№ 7. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Запам'ятовували написання слів (ст.42, №5), записували їх під диктування вчителя.

Штрихували йоржа. Черепаху та зайчика розфарбовували.

2) На ст.57-60.

Відпрацьовували читання № 5, 8, 10,  11, 12, 13. 

Вчилися переказувати казку, озвучували мультфільм.

Хто читає гарно, той читає текст повністю не менше п'яти разів.

Хто читає слабо, той читає частину тексту (два перших абзаци).

Читати треба щодня.

3 ) Роздала зошит 2 з математики  та укр.мови для тренувальних вправ. В них працюємо до 22 жовтня. Здаємо на перевірку 25 жовтня. Але не всі ще здали зошит 1  на перевірку вчителю.  Хто хворіє, можна прийти та взяти зошити 2  у чергової. Я віднесла.

4)На ст.69-72. Виконували послідовно завдання за зошитом. Ребуси самостійно опрацювати, ст.72.


11 жовтня

1)Працювали 

На ст. 61-64.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання, знак "плюс" (+ ), компоненти дії додавання 

( перший доданок, другий доданок, сума). 

Повторили число 3 та склад числа 3,писали цифру 3.
Повторили таблицю додавання числа 3, ст.62,№7.(Треба знати)
Розв'язували задачі, приклади з "віконечками".
Правила в рамочках вчили, повторюємо або вчимо, якщо не запам'ятав.
Геометричний матеріал- на ст.64, №15 полічити кількість фігур та порівняти усно.

3)Працювали на ст. 49-52.

Відпрацьовуйте читання № 5, 8, 11, 12, 13. 

Хто читає гарно, той читає текст повністю не менше п'яти разів.

Хто читає слабо, той читає частину тексту (два перших абзаци).

Пригадайте правила ст. 50 (№ 9), ст.52 (№16).

УВАГА! Почала перевіряти  техніку читання. У вівторок,середу продовжу. Результати перевірки повідомлю особисто кожному пізніше(як перевірю).

  

8 жовтня

1)Працювали (тиждень 6)

На ст.30-34. Виконували послідовно завдання за зошитом.

Які бувають звуки? Те, що виділено жирним шрифтом (ст.39,№7) вивчити.

Правило в рамочці знати (ст.33). 

Хвилинка партнерства (ст.34,№13)- зробити.

2) На ст. 35-37.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання, знак "плюс" (+ ), компоненти дії додавання 

( перший доданок, другий доданок, сума). 

Вивчили число 3 та склад числа 3,писали цифру 3.
Вивчили таблицю додавання числа 3, ст.36,№7.(Треба знати)
Розв'язували задачі, приклади з "віконечками".
Правила в рамочках вчили, повторюємо або вчимо, якщо не запам'ятав.

3)Працювали на ст. 39-41.

Відпрацьовуйте читання № 7, 8, 11, 12, 13. 

Зверніть увагу на те, що в книзі завдання: "Прочитай вірш, казку". 

Це означає, що діти мають читати самостійно! 

Хто читає гарно, той читає текст повністю не менше п'яти разів.

Хто читає слабо, той читає частину тексту (два перших абзаци).

Але усі діти вчаться читати!

Пригадайте правила ст. 39 (№ 9), ст.41 (№16).

УВАГА! В понеділок, 11жовтня, фізкультури не буде, форму не брати. Буду на цьому уроці перевіряти техніку читання.





          

7 жовтня

1)Працювали (тиждень 6)

Працювали на ст. 7-10.

Відпрацюйте читання № 8, 11, 12, ст. 8-9. Для тих, хто вміє читати-ст.9-10,№13

Пригадайте правила ст. 8 (№ 9), ст.10 (№16).

2)На ст. 17-18.

Писали елементи літер та літери і, ї, ен

Вивчили  правило на ст. 18,№ 5. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Штрихували носорога. Їжачка розфарбовували.

3) На ст.20-23. Виконували послідовно завдання за зошитом.

2) На ст. 24-28.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання , знак "плюс" (+ ).

Повторювали  компоненти дії додавання ( перший доданок, другий доданок, сума). 

Повторили число 2 та склад числа 2,писали цифру 2,1,3,4,5.
Вивчили таблицю додавання числа 2,ст.26,№9.(Треба знати)
Порівнювали числа.
Розв'язували задачі, приклади.


6 жовтня

 Зібрала зошити (тиждень 5), роздала (тиждень 6).

1)Працювали (тиждень 6)

на ст. 3-4. Познайомились з новим видом роботи "Фотоапарат" (подивиcь, прочитай, запам'ятай, розкажи , намалюй, запиши).

Відпрацювати самостійно матеріал на ст.5-6,читання №13, 14, розгадати ребуси.

2) На ст.11-16.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання , знак "плюс" (+ ).

Повторювали  компоненти дії додавання ( перший доданок, другий доданок, сума). 

Вивчили число 2 та склад числа 2,писали цифру 2.
Порівнювали предмети.
Розв'язували задачу.
Опрацьовували геометричний матеріал.



                 

         5 жовтня

1)Працювали (тиждень 5)

на ст. 30-31, 35-38.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. Допомога у довіднику на ст. 8-9.

Писали слова за зразком - речення, поширювали речення. Ставили крапочки під буквами, що позначають голосні звуки.

Знайомились з новим видом читання (на одному диханні) - це ст. 36 (№7).

Читали вірш на ст.30,№2 та казку,ст.36-38. Зверніть увагу, що завдання для дітей -прочитай вірш, казку. Опрацьовуємо читання. Хто гарно читає, той бере вірш та казку (читаю 5 разів). Хто слабко, то читає вірш та перших два абзаци казки.  

Читання має бути кожного дня.

Успішне навчання-гарне читання!

2)На ст. 32-34.

Писали елементи літер: " похилу з верхнім та нижнім правим заокругленням", "лівий півовал", " правий півовал", повторювали назви ліній. 

Пригадували  правило на ст. 32,№ 4; ст.34,№11. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Співали: "Шкільну пісню" , "Алфавіт", "Пісню про дружбу".


На мистецтво принести фарби, альбом, пензлик, стакан-непроливайку.


4 жовтня

1)Працювали (тиждень 5)на ст. 28-29.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, проаналізувати самостійно всі склади веселого папужки, накреслили їх звукові схеми. 

Писали слова за зразком - речення, поширювали речення.

2) На ст.41-42.

Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.

Повторювали дію додавання , знак "плюс" (+ ).
Повторювали  компоненти дії додавання ( перший доданок, другий доданок, сума). 
Повторили  таблицю додавання числа 1.
Працювали в зошиті для творчих завдань .


             1 жовтня

Увага!

Шановні батьки!

 За вихідні Ви вирізаєте кожну квіточку, робите  букет, віночок, галявинку на аркуші А-4 (не більше), клеїте їх. На оберненій стороні підписуєте, вкладаєте у файл і діти готові роботи приносять у понеділок. 

1)Працювали (тиждень 5)

на ст. 20-21.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. 

Писали слова за зразком - речення, поширювали речення.

Розфарбовували малюнки, домальовували істот, які могли б тут мешкати.

Головне читаємо, пишемо!!! 

2) На ст.25-27.
Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки в "Будиночку чисел".
Вчились знаходити числа, що загубилися у ряду  чисел.
Повторювали дію додавання , знак "плюс" (+ ), ст.26.№6.
Повторювали  компоненти дії додавання,ст.27,№10 ( перший доданок, другий доданок, сума). 
Повторили  таблицю додавання числа 1,ст.26,№8.
Працювали з геометрічним матеріалом.


30 вересня

1)Працювали (тиждень 5)

на ст. 13-14,18-19.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. 

Писали слова за зразком - речення, поширювали речення. Ставили крапочки під буквами, що позначають голосні звуки.

Склади, слова, на вивчених сторінках, діти мають свідомо читати (букви вже вивчені)!
Читали друге правило успішних учнів , вчились слідкувати- водили пальчиком (прийом стеження).
Придумували і розказували історію про відпочинок людини на лузі.

Штрихували парасольку та цуценя похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз)

2)На ст. 22-24.

Писали елементи літер: лівий півовал", " правий півовал", повторювали назви ліній. 

Заучували правило № 11, ст. 24. Якщо діти вдома не змогли повторити правило, яке вчили на уроці, то треба його вивчити.

Штрихували шкарпетки похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз) та розфарбовували  щиглика.

Співали: "Пісню про Україну" , "Алфавіт".

3) На ст.15-17.
Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки в "Будиночку чисел".
Порівнювали предмети.
Вчились продовжувати послідовність.
Повторювали дію додавання , знак "плюс" (+), ст.16.№6.
Повторювали  компоненти дії додавання,ст.16,№9 ( перший доданок, другий доданок, сума). Переконалися, що від переставляння доданків місцями, сума не змінюється.
Познайомилися з таблицею додавання числа 1,ст.16,№7.
Працювали з геометрічним матеріалом.


29 вересня

1)Працювали (тиждень 5)

на ст. 3-6.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. 

Писали слова, речення, поширювали речення.

Склади, слова, на вивчених сторінках, діти мають свідомо читати (букви вже вивчені)!
Читали правило успішних учнів , вчились слідкувати- водили пальчиком (прийом стеження).
Малювали історію пригод букв О та П.

Співали пісні:  

"Пісню про дружбу" , "Алфавіт", "Шлях до успіху".

Штрихували парасольку та цуценя похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз)

2)На ст. 10-12.

Писали елементи літер, повторювали назви ліній. 

Заучували правило № 11, ст. 12. 

Штрихували смайлик або троянду(за вибором)похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

Співали:  

"Пісню про Україну" .

3) На ст.7-9.
Розрізняли число і цифру, заповнювали порожні клітинки.
Порівнювали предмети.
Повторювали дію додавання "плюс" (+).
Вчились продовжувати послідовність та підписувати  малюнки мовою математики. 
Познайомилися з компонентами дії додавання ( перший доданок, другий доданок, сума).
Працювали з геометрічним матеріалом.
Правила у рамочках, на ст.8,9  треба вчити та вміти розказувати.

28 вересня

1)Працювали на ст. 41-42, 47-48.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. 

Писали слова, речення, поширювали речення.

Була самостійна робота. Потрібно було знайти склад та накреслити його звукову схему.

Співали пісні:  

"Пісню про дружбу" (вчили 3 куплет, приспів), "Алфавіт".

2)Працювали на ст. 35-40.

Писали елементи літер: "верхнє ліве заокруглення для овала", "лівий овал", повторювали назви ліній. 

Заучували   правило ст.35, № 4. 

Штрихували метелика, розфарбовували клубок ниток. 

Штрихуємо по похилих лініях, за контури малюнка не виходимо. Розфарбовуємо в одному напрямку, за межі малюнка не виходимо.

3)Англ.мова -кину у вайбер пізніше (ще не написали вчителі).

Роздала діткам друкований зошит (тиждень 5). Будемо починати завтра роботу в ньому. Обгорніть його та зробіть закладинку,будь ласка.

Зошит (тиждень 4) зібрала на перевірку. 

Також роздала діткам тоненькі зошити для тренувальних вправ (один з математики  та  один з укр. мови). Ці вправи  дітки опрацьовують вдома самостійно впродовж двох тижнів (до 10 жовтня). 11 жовтня здають їх на перевірку.

На мистецтво принести альбом та фломастери.


  27 вересня

1)Працювали на ст. 39-40.

Друкували склади,  читали їх у різному темпі, аналізували склади, креслили їх звукові схеми. 

Співали пісні:  

"Пісню про дружбу" (1,2 куплети, приспів), "Алфавіт".

2)Працювали на ст. 43-46. 

Розрізняли число і цифру. Порівнювали предмети. Познайомилися з дією додавання "плюс" (+). Вчилися  підписувати  малюнки мовою математики. Зверніть увагу дитини на правильне написання цифр(за зразком). Якщо у дитини не виходить писати за зразком, то необхідно тренуватись в чернетці. Працювали з геометрічним матеріалом.

3)Англ.мова -повторювали матеріл попередніх уроків.Повторили тварин (лабіринт сторінка 13 трек 19).Вивчили нові кольори сторінка 14 ( white, black, brown, pink). 

Перевірила та роздала діткам друкований зошит (тиждень 3). 

Прошу разом з дитиною продивитись кожну сторінку, почитати поради, виправити недоліки і працювати далі з урахуванням цих порад.

Якщо у дитини був запис:"Молодець! Видно,що старався! Гарна робота!",то давала квіточку. Якщо було: "Добре. Вже краще", то давала фішку.

Чекаю на перевірку зошити: Бондаренко А., Гашинська Е.(коли вийде), Карлін О.. Кіпа М., Клепа М.(коли вийде), Кравченко Є.(коли вийде), Скиба С. 

Звертаю Вашу увагу на те, що якщо дитина відсутня з якоїсь причини, матеріал має опрацьовуватись самостійно. 


24 вересня

1)Працювали на ст. 24-25,31-34.

Друкували склади, речення з одного слова, читали склади у різному темпі, аналізували склади, креслили їх схеми. 

Познайомилися з реченням,яке складається з одного слова (Ему. Дуб. Лис. Ілля. Екскаватор. Дитина. Кавун.).

Дізналися, що початок речення пишеться з великої букви, а в кінці речення ставиться крапка. 

Вчилися поширювати речення (додавали інші слова). Наприклад: Ему -великий птах. Лис живе в лісі. Ілля йде до школи. Та інші.

Співали пісні:  

"Пісню про дружбу" (1,2 куплети, приспів), "Пісню про Україну"(1 куплет, приспів), "Алфавіт".

Намагалися правильно розфарбовувати (в одному напрямку, за межі малюнка не виходити).

2)Працювали на ст. 27-30. 

Розрізняли число і цифру.  Заучували правило на ст. 26. Порівнювали предмети. Розв'язували задачу, знаходили правильну відповідь, ілюстрували задачу. Зверніть увагу на написання цифр, ст.28,№8. Якщо у дитини не виходить писати за зразком, то необхідно тренуватись в чернетці. 



23 вересня

1)Працювали на ст. 13 - 14,19 - 20.

Друкували склади, слова, читали склади у різному темпі, аналізували склади, креслили їх схеми.

Можна разом з дитиною виконати завдання  на ст.14,№9.

Співали пісні:  "Про дружбу" (1 куплет, приспів), "Пісню про Україну"(1 куплет, приспів).

 

2)Працювали на ст. 21- 23.

Писали елементи літер, повторювали назви ліній. 

Заучували   правило ст.21, № 4, ст. 23, № 11. 

Штрихували диван, розфарбовували іграшки. 

Штрихуємо по похилих лініях, за контури малюнка не виходимо. Розфарбовуємо у одному напрямку, за межі малюнка не виходимо.

3)Працювали на ст. 15-18. 

Розрізняли число і цифру. Те, що виділяли маркером, запам'ятовували. Заучували правило на ст. 17. Порівнювали предмети. Розв'язували задачу, знаходили правильну відповідь, ілюстрували задачу.Зверніть увагу на написання цифр. Якщо у дитини не виходить писати за зразком, то необхідно тренуватись в чернетці. Додаткові лінії в зошиті не креслити для тренувань.

4На англ.  співали пісні, малювали в робочих зошитах, лічили до 10, повторювали 6 кольорів (green, red, blue, yellow, purple, orange). Згадали як відповідати на питання "Як тебе звати".  Повторили фрази підняти руки, опустити руки.Повторили тварин (hippo, zebra, flamingo, lion, giraffe, elephant, parrot)


                                          


22 вересня

1)Працювали (тиждень 4)

на ст. 3-4, 11.

Друкували склади: аб, ба, ва, ав, га, аг, ад, да. 
Читали ці склади, 
аналізували їх (відкриті чи закриті і чому),
читали склади у різному темпі,
креслили схеми складів.
Склади, на вивчених сторінках, діти мають свідомо читати (букви вже вивчені)!
Читали вірш на ст.11,№1, вчились слідкувати- водили пальчиком(прийом стеження).

2)На ст. 8-10.

Писали елементи літер, повторювали назви ліній. 

Заучували правило № 4, ст. 8; №11, ст. 10. 

Штрихували Ґаву похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз), а розфарбовували дятла (добирали відповідні кольори).

3) На ст.5-7.
Повторювали  знаки, писали їх;
порівнювали предмети;
вчились виділяти потрібне з великої кількості чисел та знаків;
вчились продовжувати послідовність; 
писали цифру 5;
розрізняли та рахували фігури. 


21 вересня

1) Працювали (зошит тиждень 3) на ст. 35-36.

Повторювали літери п'ятої групи:  ша, ща, ь, ю, я.

Друкували літери  Я я, Ш ш, Щ щ.

Завдання веселого папужки можна опрацювати самостійно, тренуватись складати схеми складів.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

Ми вивчили увесь алфавіт, діти мають правильно називати букву і її звук.

Буква бе, звук [б], буква а, звук [а] ....

Ті букви, які ми вивчаємо на уроці, діти складають у склади і читають. 

Усе є на сторінках нашого друкованого зошита. 

Читання - запорука гарного навчання! 

Хто з дітей вже вміє читати, читає вдома додаткову літературу та щодня приносить дитячу книжечку.


Зверніть увагу дітей і постійно повторюйте!

 Букви я, ю, є можуть позначати як один звук, так  і два звуки.

Після приголосного м'якого позначають один звук

ю - [у], я - [а], є - [е].

У схемі позначається кружечком о

Коли букви я, ю, є  стоять після приголосного, то вони вказують  на м'якість попереднього приголосного звука, а самі позначають  один звук.

На початку складу, після голосного  позначають два звуки

ю -[й] [у], я -[й] [а], є -[й] [е].

У схемі позначається  двома рисочками- це м'який звук [й] 

і кружечком - це голосний звук = о 

Літера ї позначає завжди два звуки 

ї - [й] [і].

Літера ща завжди позначає два звуки [ш] [ч]

У схемі позначається

 ща - - о (два твердих приголосних і голосний)

 щі  -  = о ( твердий приголосний, м'який приголосний, голосний)

Увага! Цей матеріал я збережу на сторінці "Мій помічник", 

туди буде можна заглядати і повторювати. Також це є в "Довіднику" (частково роздала вже, а іншим роздам завтра зранку).

2) Ст. 37-39 Писали елементи літер. Для цього діти мають вже знати назви ліній, щоб знати де почати,  а де закінчити писати.

Штрихували: автомобіль похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

Повторювали правила в рамочках.

3) Ст. 40-43 Знайомились зі знаками більше, менше, дорівнює, вчились їх писати. Практично вчились порівнювати предмети. Закріплювали написання цифр 1, 2, 3, 4. Вчились писати цифру 5.

4) Повторювали пісні:

 "Алфавіт" ;

"Пісня про математику";

"Ключ до успіху".

5) На мистецтво приносимо альбом, кольоровий папір, клей-олівець.

6) На англ.  співали пісні, малювали в робочих зошитах, лічили до 10, повторювали 6 кольорів (green, red, blue, yellow, purple, orange). 

Згадали як відповідати на питання "Як тебе звати".

Повторили фрази підняти руки, опустити руки. 

Вивчили тварин (hippo, zebra, flamingo, lion, giraffe, elephant, parrot).


20 вересня

1) Працювали (зошит тиждень 3) на ст. 31-34.

Повторювали літери п'ятої групи:  ша, ща, ь, ю, я.

Друкували літери  Ю ю, Я я, ь (знак м'якшення).

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

Повторювали    пісні  " Шлях до успіху" , "Алфавіт".

Звертала увагу дітей на те, що букви "я", "ю" позначають два звуки [йа], [йу], коли вони стоїть на початку складу або слова. Коли букви "я", "ю" стоять після приголосного, то вони вказують  на м'якість попереднього приголосного звука, а самі позначають  один звук [а], [у].

 Наприклад на ст.32,№11 та ст.34, №10. 

Пишу "ют", у схемі позначаю  = о - , вимовляю [й' у т].

Пишу "Сю", позначаю   = о,  вимовляю [с' у].

Пишу "Ля" , позначаю  = о, вимовляю [л' а].

Пишу "яць",  позначаю  = о =, вимовляю  [й' а ц'].

М'який знак  позначає м'якість попереднього приголосного, звука не позначає.

Увага! Завтра роздам  "Довідник". В ньому можна знайти правила, які ми вчимо з дітками на уроці та цінну інформацію для всієї родини. "Довідник " залишається вдома, до школи не приносимо.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            17 вересня

1) Працювали (зошит тиждень 3) на ст. 21-22, 26-27.

Повторювали літери п'ятої групи:  ша, ща, ь, ю, я.

Друкували літери  Ч ч, Х х, Ц ц, Ш ш, Щ щ.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

Вивчили  другий куплет пісні  " Шлях до успіху" на ст.21, №1.

Звертала увагу дітей на те, що буква "ща" позначає завжди два звуки: [ш ч]. Вимовляю твердо. Тільки коли вимовляю склад  "щі", то звук [ ч' ] вимовляємо пом'якшено перед "і". Коли чую [ш ч], то на письмі позначаю буквою "ща".

 Наприклад на ст.27,№11: 

"Щи" у схемі позначаю  - - о 

 "щі" позначаю  - = о

"Ши" позначаю  - о

"ші" позначаю  = о


Хвилинки читання. Діти, які вміють читати цілими словами, носять дитячу книжечку для читання на укр. мові щодня. Треба зробити закладинку.

2) Ст. 23-25  діти мають знати відповідь:

Що таке натуральні числа? ( правило у рамочці).

Знайомились з геометричною фігурою- шестикутником.

Писали цифру 4 і креслили симетричну фігуру, встановлювали послідовність. 

3) Ст. 12-14 

Писали: верхнє праве заокруглення.

Вчимося розрізняти: робочий рядок,  верхню рядкову лінію робочого рядка, нижню рядкову лінію робочого рядка, середину робочого рядка, нижню третину робочого рядка та верхню третину робочого рядка.

Правила у рамочках намагаємось зрозуміти і  відтворити у пам'яті (можна трішки підглядати, скористатись підказкою дорослого.

Штрихували: чаплю похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

4) Повторювали пісні:

 "Алфавіт" ;

"Пісня про математику";

"Ключ до успіху" ;

Поступово вчимо усі куплети пісень. 

Роздала "Пісенник" (до школи не носимо).


16 вересня

1) Працювали (зошит тиждень 3) на ст. 10-11, 19-20.

Вивчили літери п'ятої групи:  ша, ща, ь, ю, я.

Друкували літери  С с, Т т, У у, Ф ф, Ч ч.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

Вивчили  приспів пісні  " Шлях до успіху" на ст.19, №2.

Шановні батьки, матеріал, який ми вчимо на уроках, повторюється вдома. Кожна дитина має свій темп, рівень підготовки, засвоєння. 

Хвилинки читання. Для тих діток, хто вміє читати цілими словами, необхідно покласти в портфелик дитячу книжечку для читання на укр. мові  та  показати їм,де вона лежить. Носити її щодня.

2) Ст. 15-18  діти мають дати відповідь:

Що таке арифметика? (виділено у тексті ).

Що таке натуральні числа? ( правило у рамочці).

Писали цифру 4 і креслили симетричну фігуру.

Зверніть увагу дітей на написання  цифер за зразком! Можна вдома, за бажанням, працювати у чернетці та виконувати тренувальні вправи, якщо Ви бачите, що у дитини щось не вийшло.

3) Ст. 28-30 

Писали: верхнє праве заокруглення з похилою.

Вчимося розрізняти: робочий рядок,  верхню рядкову лінію робочого рядка, нижню рядкову лінію робочого рядка, середину робочого рядка, нижню третину робочого рядка та верхню третину робочого рядка.

Правила у рамочках намагаємось зрозуміти і  відтворити у пам'яті (можна трішки підглядати, скористатись підказкою дорослого.

Штрихували: півня похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

"Шлях до успіху" ;.

 "Алфавіт" ;

"Пісня про математику".



                                               15 вересня

1) Працювали на ст. 38-39 (зошит тиждень 2) та 

ст. 6-7  (зошит тиждень 3). Ці зошити у дітей.

Повторювали літери четвертої групи:  ес, те, у, еф, ха, це, че.

Друкували літери У у, Ф ф, Х х, Ц ц.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

Вивчили перший куплет пісні  " Шлях до успіху" на ст.6, №2.

Шановні батьки, матеріал, який ми вчимо на уроках, повторюється вдома. Кожна дитина має свій темп, рівень підготовки, засвоєння. 

Хвилинки читання. Для тих діток, хто вміє читати цілими словами, необхідно покласти в портфелик дитячу книжечку для читання на укр. мові  та  показати їм,де вона лежить. Носити її щодня.

2)Працювали на ст. 3-5 (зошит тиждень 3)  

Писали:  похилу паличку з нижнім правим заокругленням, похилу паличку, нижнє праве заокруглення.

Вчимося розрізняти: робочий рядок,  верхню рядкову лінію робочого рядка, нижню рядкову лінію робочого рядка, середину робочого рядка, нижню третину робочого рядка.

Правила у рамочках намагаємось зрозуміти і  відтворити у пам'яті (можна трішки підглядати, скористатись підказкою дорослого.

Штрихували: м'яч похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

Без цих знань дитина не зможе написати правильно літеру 

(розташувати її на рядку)!

3) Працювали на ст. 8-9.

Знайомились з геометричною фігурою- п'ятикутником, із симетрією  та асиметрією,встановлювали послідовність. 

Писали цифру 3. Зверніть увагу дітей на написання  цифер за зразком! Можна вдома, за бажанням, працювати у чернетці та виконувати тренувальні вправи, якщо Ви бачите, що у дитини щось не вийшло.

4) Повторювали пісні:

 "Алфавіт" ;

"Перший дзвоник" ;

"Пісня про математику";

"Ключ до успіху" ;

"Пісня першокласника"..

Поступово вчимо усі куплети пісень.

5)Мистецтво. Малювали кошик з овочами, вчили та співали пісню " Що нам осінь принесе? ,слухали музику.



14 вересня

1)Працювали на ст.29-31.

Писали:  похилу паличку з нижнім правим заокругленням.

Вчимося розрізняти: робочий рядок,  верхню рядкову лінію робочого рядка, нижню рядкову лінію робочого рядка, середину робочого рядка, нижню третину робочого рядка.

Правила у рамочках намагаємось зрозуміти і  відтворити у пам'яті (можна трішки підглядати, скористатись підказкою дорослого.

Штрихували: рибку похилими лініями (завдання-точно вести по похилих лініях, зверху вниз).

2)Працювали на ст.32-35.

Повторювали літери четвертої групи:  ес, те, у, еф, ха, це, че.

Друкували літери  О о, П п, Р р, С с, Т т.

Зверніть увагу дітей на написання  літер за зразком! Можна вдома, за бажанням, працювати у чернетці та виконувати тренувальні вправи, якщо Ви бачите, що у дитини щось не вийшло.

Усі букви, які вивчали на урокахзапам'ятовуємо.  Як вони називаються, звучать, пишуться.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

3)Повторювали пісні:

"Алфавіт" ;

 "Веселка".

4)Англ. мова 

Сьогодні повторювали матеріал попередніх уроків (інструкції, кольори, героїв, співали пісню про кольори (трек 8))

Аудіо до підручника.

(натисніть на посилання)

А також працювали із цифрами від 1 до 5 на сторінці 8 у підручнику та журналі.


Увага! На мистецтво беремо альбом, кольорові олівці.



13 вересня

1)Працювали на ст. 36 -37.

Знайомились з геометричною фігурою- п'ятикутником. 

Писали цифру 3. 

2)Працювали на ст.27-28.

Вивчили літери четвертої групи:  ес, те, у, еф, ха, це, че.

Друкували літери К к, Л л, Р р.

Зверніть увагу дітей на написання цифр, літер за зразком! Можна вдома, за бажанням, працювати у чернетці та виконувати тренувальні вправи, якщо Ви бачите, що у дитини щось не вийшло.

Усі букви, які вивчали на урокахзапам'ятовуємо.  Як вони називаються, звучать, пишуться.

Коли діти читають, обов'язково стежать пальчиком. Склади читаємо у різній техніці (повільно, швидко). 

3)Повторювали пісні:

"Алфавіт" ;

"Пісня про математику" ; 

"Веселка".

4) Подивилася зошити дітей. Якщо стоїть знак "-",  потрібно повернутися до цього завдання та разом з дитиною проаналізувати помилки, зробити правильно.

5)Англ. мова 

Сьогодні відпрацювали повторно кольори (red, blue, green, yellow)

Повторили команди в класі та головних героїв. Описували які кольори зображені на наших героях.

(Thunder is blue/ Whisper is red)

Відпрацьовувати цифри від 1 до 5.

one, two, three, four, five


Немає коментарів:

Дописати коментар